Forum zamknięte. Zapraszamy do grupy na Facebooku
Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przedstaw się!
01-15-2012, 02:57 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-15-2012 02:58 AM przez kavior.)
Przedstaw się!
Propozycja tematu jest taka - przedstawmy się, aby można było nas lepiej kojarzyć Smile

Na imię mam Karol, mam 21 lat. Mieszkam w małej miejscowości koło Elbląga (warmińsko-mazurskie). Studiuję Informatykę Stosowaną, aktualnie 2 rok.

pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-15-2012, 01:24 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-16-2012 12:06 PM przez Witek.)
RE: Przedstaw się!
Witam
Na imię mam Zbyszek. Mieszkam w Toruniu. Ukończyłem studia na kierunku Informatyka w Telekomunikacji w W-wie. Chcę nauczyć się programowania w Javie ponieważ ten język najlepiej przypadł mi do gustu. Uczę się dla siebie z zamiłowania, a nie z konieczności czy przymusu.
Pozdrawiam

http://www.csharpprogramowanie.republika.pl/
01-17-2012, 02:09 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-17-2012 02:09 AM przez Sławek.)
Witam wszystkich,
nazywał się Sławek, nie piję od 3 dni Wink
Wstyd się przyznać, ale ostatnio nie mam czasu na programowanie, praca w agencji interaktywnej i studia dzienne to zabójcza mieszanka, która nie daje spać. Miejmy nadzieję, że kurs uda się mimo wszystko jeszcze rozwinąć, a forum ożyje Smile
01-17-2012, 07:52 AM
Cześć Big Grin
Mam na imię Dominik. Mieszkam w dalszych okolicach Szczecina. Co do szkoły, to niestety uczęszczam do szkoły w której jeszcze na informatyce robi się prezentacje. Druga klasa gim. Javy uczę się, ponieważ podoba mi się programistyka. Tyle Wink
01-17-2012, 12:27 PM
Witam,
Jestem Michał, mieszkam we Wrocławiu i nie piję w ogóle.
Prezentacji już się w życiu narobiłem, i mam dość, dlatego biorę się za Javę, a potem będę rozgryzać programowanie na Androida Wink
Pozdrawiam.